2012. szeptember 16., vasárnap

Survival 01.

Volkolak

 „A pisztolyok meg a gumibotok semmit sem érnek a sötét oldallal szemben.” Meg Cabot

        
A fekete éjszakában felugatott egy géppisztoly, töltények süvítettek a nyomomban, és csapódtak bele a falba. Szerencsém volt, ez a lövész kezdő lehetett. Még jobban meggörnyedtem, és loholtam tovább úgy, hogy a gerincem szinte teljesen meghajlott. Besüvítettem egy közeli sikátorba, és bekapcsoltam a hőérzékelő szemüvegem. A világ neonos zöldbe borult.
         Előrántottam a két Berettát, kibiztosítottam mindkettőt. A tetőket fürkésztem – magas ormok a füstös levegőben. Megpillantok egy vörösen világító foltot. Szinte azonnal célzok és lövök. A hangtompítós fegyver megrándult, s az ember üvöltve zuhant nyolc emeletet.
         Szabály: Ha én látom Őket, Ők is látnak engem. A gyorsabb marad életben.
         Rohanok hangtalanul, az űzött vad, aki tudja, hogy vadásznak rá. Lépteim mögött felkeveredett a por és a száradt patkányürülék. A sarkon újabb vadász lesett rám. Elsütöm a fegyvert, és ő visszalőtt. A golyó egy hajszálnyira ment el a fejem fölött. Vér fröccsent a látóteremben.
         Visszatettem a tokba a használt Berettám és felmarkoltam a tetem fegyverét. Nagy kapacitású, ezüstgolyós, nem ismertem fel a gyártmányt. Zsebre vágtam a tárat, az üres fegyvert egy közeli konténerbe hajítottam. A rengeteg lerakódott mocsoktól nem is hallatszódott, mikor ért talajt.
         Egy újabb sarok, fordulat, sötét sikátor a végtelenbe. SmokeGlass City úgy volt fölépítve, hogy még a tervezői is eltévedtek benne térkép nélkül, akár egy labirintusban. Már pedig eddig egyetlen tekercset se rajzoltak róla.
         Jön egy beugró, ahova gyorsan belapultam, hogy egy kicsit megpihenjek. Kikattintottam a tárat, majd betöltöttem a hiányzó muníciót.
         Hirtelen valami zúgni kezdett a levegőben. Nekisimultam a falnak, hogy már a hátamba vájt a fal repedezett széle. Lazítottam a hátizmomon, nem hagyhattam, hogy kicsorduljon a vérem. Még az ilyen mocskos sikátorban is meglátszik az alvadt folyadék.
         Egy Sikló repült el felettem, méghozzá elég közel, hogy a hátszél nekipasszírozzon az épületnek. A lökettől elállt a lélegzetem, számban homok, és még ki tudja, mi került. Bele gondolni is rossz.
         Az eddigi rossz előérzet most hatalmas szirénázással újult ki. A hosszú, lapos gépezetről, avagy a Siklókról mindenképpen tudni kellett, hogy csak a belváros körzetében használták. Itt, a külvárosi csóró csavargóknak nemcsak azért nincs, mert garasuk sem volt rá, hanem mert ha volt is nekik, sajátos kivégzést kaptak ajándékul érte. Vagy a maffiától, vagy egy másik bűnözőtől, aki szintén olyan hülye, hogy egy ilyet tartott.
         Az, hogy ennek ellenére itt húzott el egy azt jelenti, hogy a démonok beújítottak egy újabb fegyvert ellenünk, a menekülők ellen. Most már a Siklóktól is tartanom kell, nem csak a gyalogos tagoktól, ami eléggé rossz hír. Basszus.
         Szívom a fogam, miközben újra futni kezdek. El kell jutnom Leon-hoz. Ez újabb adóságot jelentett, de nem tehettem mást, csak ő benne bízok.
         Lövés dörrent. Fölöttem. Rám.
         A hátamban hirtelen gyötrelemhullám emelkedett, nem bírtam elviselni, és elestem. A következő lövés a vállamat érte, mire felkiáltottam. A testemben megmoccant valami, éreztem, ahogy a farkas, a hasadt felem vonyított, szaggatta a testem, hogy muszáj volt vért köpnöm.
         Aztán a bőröm széthasadt, és piros posztóként beborított mindent a meleg hemoglobin, a fém íze a számban. Kínszenvedés és vörös az egész világ. A fájdalomküszöböm kiakadt, és elfeketült minden.

3 megjegyzés:

  1. Szia :D Nagyon szépen fogalmazol, és mint kezdő, nem igazán szeretnék beleszólni, hogy mit kéne jobban csinálni :D Talán egy dolgot, vagyis kettőt mondanék: az egyik az, hogy szerintem ne váltogasd a jelen és a múlt időt, habár csak egy-két helyen vettem észre, és vigyázz a szóismétlésre :D ennyi lenne a kritika része, de nagyon tetszik! Én se írok jól ezért fogadd meg a tanácsom, ha szeretnéd :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^.^ Legelőször is szeretném leszögezni, hogy nem vagy kezdő. Neeem, nem nyalizok, tényleg így gondolom. Olvastam egy pár (najó, szinte az összes) fanfic-edet, és imádom őket! :3
      A kritikát pedig nagyon-nagyon köszönöm, főleg, hogy már egy teljes éve nem frissítettem a blogot. :/ Utólag visszaolvasva én is észrevettem ezeket a hibákat, tényleg elég nyilvánvalók. ^.^"

      Törlés
  2. ezen kívül szólok, hogy vár rád nálam egy díj ^^

    VálaszTörlés