2013. szeptember 26., csütörtök

Meg-Nem-Érdemelt-Díj

A cím releváns... Tényleg nagyon-nagyon szépen köszönöm FireBird-nek, valami nagyszerű érzés, hogy gondoltál rám, de valahogy úgy érzem, nem érdemlem meg igazán... *befogtam*



No, tehát:
- Írj 11 dolgot magadról!
1. Imádom a tengerimalacokat. *-*
2. Kedvenc színeim a királykék és a fekete. No emo.
3. Imádok másokat nézni, ahogy játszanak menő horror játékokat, én viszont sose játszottam egyet se.
4. Imádom a rock-ot! *-*
5. Le kellett töltenem a Firefox-ot, hogy meg tudjam írni ezt a bejegyzést.
6. Pszichomókus akarok lenni.
7. Hetente három-négy könyvet szoktam elolvasni.
8.  Szeretem az animéket. :)
9. Részt vettem a 2012-es Hősnők viadalában. *büszke düllesztés*
10. Iszonyat gyorsan tudok gépelni.
11. Szeretem a tizenegyes számot...
- Válaszolj 11 kérdésre!
1.     Kedvenc film? (elcsépelt dolog tudom)
Nem nézek tévét, de ha választani kellene egy filmet, akkor az vagy a "Reneszánsz ember" vagy a "Wasabi - mar, mint a mustár" lenne. Két külön kategória, de mégis nagykedvencek. :)
2.     Milyen természetfeletti lény lennél?
Sárkány. *-*
3.     Melyik az a szám, amit akárhányszor meghallgatsz nem unod meg?
Talán Linkin Park-tól a Numb vagy Skillet-től a Monster. De ez mindig az aktuális hangulatomtól függ. :)
4.     Milyen típusú könyveket olvasol leginkább?
Mindenevő vagyok - jöhet disztópia, YA, fantasy, és minden más, kivéve talán a komoly történelmi könyveket.
5.     Szeretsz kreatívkodni? Ha igen, akkor miképpen?
Nagyon! Rajzolok, írnok és origamizok. Barkácsolni is jó lenne, csak nem áll rá a kezem. :/
6.     Multifunkciós zuhanyzótok van? (Ez egy hosszú történet)
Be kell vallanom, hogy erre rákerestem a google-n, hogy néz ki. ^-^" Kiderült, hogy van olyanunk. :P
7.     Hova utaztál legutóbb?
Balaton, még a nyáron.
8.     Mi a kedvenc ételed? (Komolyan nem tudok kérdéseket írni)
Csokoládé, minden mennyiségben!
9.     Régebben elnevezted a kedvenc plüssödet?
Igen. Dodó, a plüss tengerimalacom a mai napig ott csücsül az ágyamon. *-*
10. Mennyit szoktál gép előtt kockulni?
Többet a kelleténél. Hétköznap 3-5 órát, hétvégén többet.
11. Ti hová szoktátok tenni a hajcsatotokat?
Nem használok hajcsatot. Egyszerűen nem fogja össze a hajam.
- Írj 11 kérdést! és Küldd tovább 11 embernek!
Ezt a két pontot most nem fogom teljesíteni, pusztán azért, mert már mindenki megkapta, akinek küldtem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése